Home » Materialen » Materiaal-nieuws » Nieuws-item

Helly Hansen's nieuwe campagne voor Herfst/Winter 2024-25

Helly Hansen's nieuwe campagne voor Herfst/Winter 2024-25Al meer dan 140 jaar wordt het technische outdoor merk Helly Hansen vertrouwd door professionals over de hele wereld. Het merk werkt nauw samen met reddingsteams en berggidsen om prestatiegerichte uitrusting te creëren. Met de wereldwijde campagne 'The Open Mountain' inspireert het Noorse merk samen met zijn professionele partners mensen om naar buiten te gaan en de kracht van de natuur te ervaren. Voor Herfst/Winter 2024-25 richt de campagne zich op Mountain Madness, een 40 jaar oud gidsbedrijf uit de VS, opgericht door twee van Amerika's meest gerenommeerde bergbeklimmers. De Open Mountain campagne verkent hoe levensverrijkend het kan zijn om tijd in de natuur door te brengen en wat het betekent om een outdoor professional te zijn.

'The Open Mountain' campagne: Inspiratie om de natuur te ervaren
In een korte film toont Helly Hansen Mountain Madness gids Sean McNally en twee cliënten terwijl ze een poging doen om de top te bereiken in de North Cascade bergen in de staat Washington. Tijdens hun reis bereiken ze niet alleen hun doel om de top te halen, maar ervaren ze ook diepere successen die voortkomen uit het doorbrengen van waardevolle tijd in de bergen. "Ik denk dat er een deel van mijzelf ontbrak, dat ik hier in de natuur terugvond," aldus één van de cliënten, "Ik denk dat de energie en de kracht van deze ervaring me meer zelfvertrouwen hebben gegeven dan ik ooit tevoren heb gehad - gewoon om te weten dat ik capabel, sterk en waardig ben, dat ik een plek op deze aarde heb."

Diepere successen en zelfvertrouwen door ervaringen in de bergen
Het kunnen bieden van deze ervaringen en anderen in hun kracht laten staan is vaak wat professionele berggidsen motiveert. "Ik geniet er echt van om mensen te zien groeien tijdens een reis," legt McNally uit. "Het is geweldig om zowel de worstelingen als de hoogtepunten te zien; en hen te kunnen helpen bereiken wat ze duidelijk zelf al kunnen... Ik zou het voor niets anders in de wereld willen ruilen."

De motivatie van berggidsen: Mensen helpen groeien door natuurervaringen
"Het helpen van mensen om zich levendig te voelen en van het buitenleven te genieten, staat centraal in alles wat we doen, en het is een passie die we delen met onze professionele bergpartners over de hele wereld," zegt Joumana Løvstad, Chief Marketing Officer bij Helly Hansen. "Met de Open Mountain campagne willen we de boodschap uitdragen dat iedereen een plek heeft in de natuur. Door onze professionele partners en hun gemeenschappen samen te brengen, blijven we als merk vol enthousiasme levensverrijkende ervaringen in de natuur mogelijk maken."



Credits
Productiebedrijf: Field Productions
Regisseur: Even Sigstad
Producer: Filip Christensen
Post-productiebedrijf: Field Productions
Editors: Even Sigstad, Henrik Pedersen
Kleurbewerking: Viktor Mauren
Componist: J Sigsworth
Geluidontwerp: Espen Album Syversen
Creative Directors: Sam Haynes & John Gibson
Creatieven: Chaz Mather & Lucy Jones / Flora German & Shivani Patel
Hoofd Strategie: Asad Shaykh
Senior Strateeg: Sara Barqawi
Managing Partner: Mark Rees-Weeden
Business Director: Sophie Osaer
Account Director: Rachel Jeffery / Anna Deane
Account Manager: Hugo Soer

Voor meer informatie: https://www.hellyhansen.com/

Andere recente nieuws-items met betrekking tot Helly Hansen:

Andere recente nieuws-items met betrekking dezelfde productgroep:

Dit materiaal-nieuws kun je gratis opnemen op je eigen site, als je gebruik maak van de RSS-feed: RSS-feed.
Lees hier meer over de Hiking-site.nl RSS-feeds.

Het feit dat producten worden vermeld in de nieuws-items wil niet zeggen dat ze ook daardwerkelijk zijn uitgetest door de beheerder(s) van deze site. De informatie is in bijna alle gevallen beschikbaar gesteld door de fabrikant/importeur.