Hallo,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een site (of via amazon) messen te bestellen.
Aangezien ze in amerika heel erg goedkoop zijn.
Nu had ik jou bericht gelezen, en vroeg ik me af of ik er soms via jou, via je nicht kan bestellen? Er zit dan natuurlijk ook wat in voor jou om het te regelen.
Alvast erg bedankt, en ik zou het erg fijn vinden als je een email zou sturen naar mijn email omdat ik mij heb geregistreerd op deze site om een bericht naar je te kunnen sturen. Zit hier dus nooit op.
baetennils@gmail.com
Hopelijk krijg ik antwoord
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een site (of via amazon) messen te bestellen.
Aangezien ze in amerika heel erg goedkoop zijn.
Nu had ik jou bericht gelezen, en vroeg ik me af of ik er soms via jou, via je nicht kan bestellen? Er zit dan natuurlijk ook wat in voor jou om het te regelen.
Alvast erg bedankt, en ik zou het erg fijn vinden als je een email zou sturen naar mijn email omdat ik mij heb geregistreerd op deze site om een bericht naar je te kunnen sturen. Zit hier dus nooit op.
baetennils@gmail.com
Hopelijk krijg ik antwoord