V
Veenstra_Stefan
Guest
Hallo allen,
ik zit met een probleem!!!
Ben studend op de opleiding van het CIOS Arnhem,
Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn keuze tussen buitensport en SRT (sport, recreatie, toerisme) om deze te vergemakkelijken. moet binnenkort een keuze maken en heb eigenlijk geen idee wat het werkveld buitensport te bieden heeft.
bijv; -hoe de werkgelegenheid is, binnen/ buiten-land
-of er als beginner, een belgde boterham uit te halen is
-nadelen/ voordelen van het werkveld. enz.
Zit al vanaf me jeugd op scouting (moordrecht) dit doe ik met een hoop plezier, voornamelijk de kampen en de hike's. Ben leiding bij de verkenners (12t/m 15 jaar)
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
gr. Stefanv
ik zit met een probleem!!!
Ben studend op de opleiding van het CIOS Arnhem,
Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn keuze tussen buitensport en SRT (sport, recreatie, toerisme) om deze te vergemakkelijken. moet binnenkort een keuze maken en heb eigenlijk geen idee wat het werkveld buitensport te bieden heeft.
bijv; -hoe de werkgelegenheid is, binnen/ buiten-land
-of er als beginner, een belgde boterham uit te halen is
-nadelen/ voordelen van het werkveld. enz.
Zit al vanaf me jeugd op scouting (moordrecht) dit doe ik met een hoop plezier, voornamelijk de kampen en de hike's. Ben leiding bij de verkenners (12t/m 15 jaar)
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
gr. Stefanv