Hallo dan,
Het is vrijdagmiddag, dus dan mag er wel een gadget worden genoemd: een hoofdcamera om op je klimhelm of cap te monteren. Op die manier kun je pas echt de sensatie en het gevoel van je buitensport laten zien op TV.
En denk nu niet dat ik gek word, want dit is dus echt één van de producten die in de nieuwste nieuwsbrief van Barrabes (Spanjes grootste buitensportwinkel) zeer prominent wordt gepromoot. Kost bijna driehonderd Euro, maar dan heb je wel weer iets van een hoog 'cool'-gehalte
http://www.viosport.com/
http://www.barrabes.com/barrabes/dept.asp?dept_id=879&opt=
Raymond
- ut moet niet gekker worden!
Het is vrijdagmiddag, dus dan mag er wel een gadget worden genoemd: een hoofdcamera om op je klimhelm of cap te monteren. Op die manier kun je pas echt de sensatie en het gevoel van je buitensport laten zien op TV.
En denk nu niet dat ik gek word, want dit is dus echt één van de producten die in de nieuwste nieuwsbrief van Barrabes (Spanjes grootste buitensportwinkel) zeer prominent wordt gepromoot. Kost bijna driehonderd Euro, maar dan heb je wel weer iets van een hoog 'cool'-gehalte
http://www.viosport.com/
http://www.barrabes.com/barrabes/dept.asp?dept_id=879&opt=
Raymond
- ut moet niet gekker worden!