Gadget: hoofdcamera

Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rkoome

Administrator
Forumleiding
Hallo dan,

Het is vrijdagmiddag, dus dan mag er wel een gadget worden genoemd: een hoofdcamera om op je klimhelm of cap te monteren. Op die manier kun je pas echt de sensatie en het gevoel van je buitensport laten zien op TV.

En denk nu niet dat ik gek word, want dit is dus echt één van de producten die in de nieuwste nieuwsbrief van Barrabes (Spanjes grootste buitensportwinkel) zeer prominent wordt gepromoot. Kost bijna driehonderd Euro, maar dan heb je wel weer iets van een hoog 'cool'-gehalte ;)

http://www.viosport.com/
http://www.barrabes.com/barrabes/dept.asp?dept_id=879&opt=

Raymond
- ut moet niet gekker worden!
 
ik moet toegeven, best wel leuk speelgoed voor als je heftig aan ut klimmen ben ofzo. heb wel eens klimfilmpjes van internet gehaald die met een helmcam gemaak zijn en dat is toch wel leuk om te kijken, maar om er nu 300 euri voor uit te geven ..
 
Hmmmm, een filmpje als ik met 80 per uur de berg af dender? Als m'n moeder dat dan ziet heeft ze alsnog slapeloze nachten ;-)

Groetz,
Dennis
 
>Hmmmm, een filmpje als ik met 80 per uur de berg af dender?
>Als m'n moeder dat dan ziet heeft ze alsnog slapeloze nachten
>;-)

Dat soort filmpjes, gemaakt in Engeland, heb ik net aan mn ouders laten zien, maar ik ging dan ook "maar" 60 :) (zonder de camera nog wat harder). Is best lastig om met 1 hand te sturen en de andere te filmen...

grtz
Henk
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan