Goede service Suunto


Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aantal weken terug bleek de X-9 van mijn zoon zo "dood" als een pier en helemaal spanningsloos te blijven.
Via de afhaal service op de Suunto Website een en ander geregeld en binnen 5 uur ! was de klok op weg naar Finland, via DHL.
Na 4 dagen kreeg ik bericht van Suunto dat de garantie verlopen was (Was mij bekend) en dat na betaling van de verzendkosten á 16 euro het horloge teruggestuurd zou worden. Niets over een reparatie of andere behandeling van het horloge.
Deze in ieder geval betaald met een nootje erbij dat eventuele reparatiekosten ook voor mijn rekening zouden zijn. Ik verwachtte min of meer dat het horloge ongerepareerd terug gestuurd zou worden, daar waren ze wat onduidelijk over.
4 dagen later een berichtje dat de klok weer verstuurd was, 2 dagen later was hij hier gearriveerd.
De oplader en de batterij bleken kostenloos te zijn vervangen...
Dus een erg goede service, het horloge is zo'n 14 dagen weg onderweg geweest, en het systeem werkt goed.



Yr DDraig Goch

Rob Plas
http://www.twenot-forums.nl
 

banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Hardloop
banner 468x60
Bovenaan