>Hoi Fred,
>
>Kosten-effectief is het voor mij in ieder geval niet geweest,
>omdat er altijd toch meer bij komt kijken dan je van tevoren
>had verwacht. In die zin denk ik dan ook vooral dat het voor
>de herkenbaarheid goed is geweest.
Ik denk dat het voor veel organisaties (denk aan verenigingen, vriendenclubjes etc.) die géén producten verkopen niet kosten effectief is geweest. Maar ik denk ook dat die organisaties daar ook niet voor op de beurs staan. Die organisaties staan daar om hun enthousiasme over het wandelen over te brengen en mensen die daarover vragen hebben te beantwoorden.
Voor business-to-business is herkenbaarheid heel belangrijk. Zo zal de hiking-site er belang bij hebben om meer adverteerders te trekken (nu denk ik dat de hiking-site zo ongeveer de belangrijkste site in NL is voor de wandel outdoor-wereld).
>Er waren veel reacties van mensen in de zin van 'He,
>Hiking-site.nl staat er ook' (die kenden de site dus al) en
>'Hallo, ik ben die en die van het prikbord' (ook bekenden
>dus).
Ik vond het andersom ook heel leuk om mensen van ht prikbord te zien. Helaas stond ik zelf op een stand en kon daarom weinig tijd in contacten met hikingsite leden steken.
>In bezoekersaantallen is er de afgelopen dagen inderdaad een
>lichte stijging geweest, maar nu is het natuurlijk vooral de
>vraag of die mensen zich ook inderdaad bijvoorbeeld op het
>prikbord registreren of zich bij events van Club
>Hiking-site.nl laten zien.
De hiking-site heeft m.i. (no-offense maar meer een compliment) een jonge, frisse uitstraling. Het bezoekers gilde was m.i. voornamelijk boven de gemiddelde leeftijd. Veel bezoekers zijn ook meer geinteresseerd in reizen/wandelvakanties dan in losse, al dan niet in een club verband, wandeltochtjes van een weekend.
>Er zijn in ieder geval wat mensen geweest die veel interesse
>toonden in de WeekendWinterHike en dat vond ik zelf wel
>prettig: altijd goed om bij events nieuwe gezichten te zien.
Vast en zeker getriggerd door de info stand winterkamperen
>Tot slot voor wat betreft contacten: de meeste nieuwe
>contacten hadden vooral betrekking op het schrijven van
>thema-artikelen. Kleine bedrijven/organisaties die vroegen of
>er eens een thema-artikel over 'hun' streek/regio kan worden
>geschreven en ook bereid waren om daar input voor aan te
>leveren. Dus in die zin veel leuks aan nieuwe thema's
Dat is wat ik nu bedoelde, een zeer belangrijke toegevoegde waarde voor de content van de hikingsite, wat deze site ook zo aardig en leuk maakt.