Wie spreekt er vloeiend russisch en heeft zin eind augustus/begin september met een klein groepje ( man of 4) te gaan trekken op het schiereiland Kamsjatka, Oost-Siberië, land van echt ongerepte natuur, spectaculaire vulkanen en veel beren? gedacht wordt aan een reis van vier weken, waarvan twee weken een lange trektocht. In principe organiseren we de reis zelf en maken geen gebruik van reisorganisaties, voor zover die daar al aktief zijn.
Ik hoop dat zich iemand meldt....
Groeten, Jaap
Ik hoop dat zich iemand meldt....
Groeten, Jaap