Hallo dan,
Morgen, 3 december, vertrekken ze: Frank Lotthrincx en Eelco Jansen zullen dan op weg gaan naar Zuid-Amerika in een poging de 6962 meter hoge Aconcagua te gaan beklimmen.
Ze hebben een Hiking-site.nl Summit-vlag bij zich, dus wie weet zie je binnenkort een foto van hen op deze site verschijnen.
Tot die tijd kun je bijna dagelijks hun voortgang volgen via http://www.aconcagua2005.info
Grtx,
Raymond
Morgen, 3 december, vertrekken ze: Frank Lotthrincx en Eelco Jansen zullen dan op weg gaan naar Zuid-Amerika in een poging de 6962 meter hoge Aconcagua te gaan beklimmen.
Ze hebben een Hiking-site.nl Summit-vlag bij zich, dus wie weet zie je binnenkort een foto van hen op deze site verschijnen.
Tot die tijd kun je bijna dagelijks hun voortgang volgen via http://www.aconcagua2005.info
Grtx,
Raymond