Ja, daar zit wel wat in. Om mezelf maar eens voor te stellen. Goed idee Juupje.
Nou ja, ik ben dus Arjen Drost, 29 jaar en ben intussen al een redelijke tijd actief hier (geen idee of/waar ik kan vinden hoe lang). Maar volgens mij heb ik nog nooit verteld wie of wat ik ben, dus bij deze.
Ik ben bioloog en op dit moment werkzaam als reisgids in de polaire gebieden (voornamelijk Spitsbergen, Groenland en Antarctica). Daar wandel ik slechts korte afstanden (twee keer een uur of 3 per dag aan land, verder op een boot).
Als ik in Nederland ben, wandel ik regelmatig (in Nederland zelf veel te weinig eigenlijk). De meeste vakanties breng ik door in Zweden, met een tentje op mijn rug wandelend in de "fjalls". Ik denk dat ik wel redelijk een materiaalfreak ben, ik heb altijd zoiets dat ik niet in the middle of nowhere problemen met mijn materiaal wil krijgen. Dan maar iets meer uitgeven voor goed spul (en bij voorkeur ook weten hoe ik het kan repareren).
Mijn motivatie om te wandelen is vooral om lekker weg van alles en iedereen te zijn en tot rust komen in de natuur (dat klinkt wel weer erg zweverig eigenlijk).
Nou ja, dat is het dan wel weer, geloof ik.
Ik zit hier dus al een tijdje en volg de discussies vaak met veel plezier. Dus ook maar even een dankje aan Raymond die alles hier netjes voor elkaar heeft en de mede prikbord gebruikers die voor de gezellige sfeer zorgen.
Jullie zullen mij trouwens weer een tijdje moeten missen, zaterdag vertrek ik voor twee maand naar Antarctica.
Groeten, Arjen
Nou ja, ik ben dus Arjen Drost, 29 jaar en ben intussen al een redelijke tijd actief hier (geen idee of/waar ik kan vinden hoe lang). Maar volgens mij heb ik nog nooit verteld wie of wat ik ben, dus bij deze.
Ik ben bioloog en op dit moment werkzaam als reisgids in de polaire gebieden (voornamelijk Spitsbergen, Groenland en Antarctica). Daar wandel ik slechts korte afstanden (twee keer een uur of 3 per dag aan land, verder op een boot).
Als ik in Nederland ben, wandel ik regelmatig (in Nederland zelf veel te weinig eigenlijk). De meeste vakanties breng ik door in Zweden, met een tentje op mijn rug wandelend in de "fjalls". Ik denk dat ik wel redelijk een materiaalfreak ben, ik heb altijd zoiets dat ik niet in the middle of nowhere problemen met mijn materiaal wil krijgen. Dan maar iets meer uitgeven voor goed spul (en bij voorkeur ook weten hoe ik het kan repareren).
Mijn motivatie om te wandelen is vooral om lekker weg van alles en iedereen te zijn en tot rust komen in de natuur (dat klinkt wel weer erg zweverig eigenlijk).
Nou ja, dat is het dan wel weer, geloof ik.
Ik zit hier dus al een tijdje en volg de discussies vaak met veel plezier. Dus ook maar even een dankje aan Raymond die alles hier netjes voor elkaar heeft en de mede prikbord gebruikers die voor de gezellige sfeer zorgen.
Jullie zullen mij trouwens weer een tijdje moeten missen, zaterdag vertrek ik voor twee maand naar Antarctica.
Groeten, Arjen