Rab...(grrr)


Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60
Status
Niet open voor verdere reacties.

aqdennis

Lid Club Hiking-site.nl
Grum, ik moet toch even mopperen over Rab...
Heb eind november mijn slaapzak (een Summit 800) naar de winkel teruggebracht (Kathmandu, Utrecht) omdat de op-één-na bovenste naad vanaf de capuchon dons lekt. Het stiksel is nog heel, maar blijkbaar zijn de gaatjes zo uitgerekt dat er dons door kan. Hoe dan ook, de verwachting was dattie of net voor Kerst of anders begin januari wel weer terug zou zijn.
Helaas, heb een aantal keren met Kathmandu gebeld en Rab kon blijkbaar niet veel zeggen over de status van de slaapzak. Afgelopen week op vrijdag vertelde de winkel me dat de importeur had aangegeven dat de slaapzak op de post zat, maar vandaag kreeg ik te horen dat deze om mysterieuze wijze niet bij de winkel is aangekomen en dat de importeur onbereikbaar is...Ze gaan dus uitvissen wat er nou gebeurd is.
Afijn, bij Kathmandu zitten ze er ook mee in hun maag. Ze hadden me al een gelijkwaardige leenslaapzak aangeboden, maar da's nog niet nodig want de WWH duurt nog effe. En ze hebben beloofd om maar gewoon naar me op te sturen zodat ik 'm niet hoef op te halen in Utrecht aangezien het nu al zo lang duurt.
Om een lang verhaal kort te maken, ben wel tevreden over hoe Kathmandu dit oppakt, maar niet zo tevreden over de lange serviceduur van Rab en wat me het meest stoort: de magere informatievoorziening zodat ik gewoon niet weet waar mijn gansjes gebleven zijn :-(

Groetzels,
Dennis

- Misschien is het wel +10 op de WWH en kan ik in mijn Tatteljee -
 
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Ze heten misschien niet voor niets RAB en geen RAP :+ :+

Maar ik hoop voor je dat het probleem gauw is opgelost.

D'Oude Vos.
(Zo, nu een Vosje).
 
Afijn, ondertussen weer 10 dagen verder....en nog altijd geen slaapzak.
De importeur zou 'em rechtstreeks naar mij sturen en niet eerst naar Kathmandu om zo wat tijd te besparen. Jaja...
Volgens Kathmandu zitten ze er boven op en komt het echt in orde en moet-ie één dezer dagen bij mij bezorgd worden. Fingers crossed dan maar.

Grrrroetz,
Dennis
 
Toch eens met de importeur gemailt, en dat was heel verhelderend.

Ze hadden de slaapzak pas vlak voor kerst ontvangen (hij heeft dus nog bijna 3 weken bij Kathmandu gelegen) en aangezien Rab niet open is met de feestdagen, was de slaapzak pas 7 januari bij Rab. Die zouden 'm vorige week terugsturen, maar door de grote sneeuwval in Engeland lagen de koeriersdiensten plat en ging dat niet door.
Rab gaat 'em vandaag vanuit de UK direct naar mij opsturen. Nou, als alles dan goed gaat moet ik 'm vrijdag hebben, maar ik geloof er geen steek van. Ga dus niet mijn lekkere warme Rabje terug hebben voor de WWH x( :-(

Grom,
Dennis

- Dan maar weer in de good-old synthetische Tatteljee -
 
JIPPIEEEEEEEEEEEEEE !!!

Mijn Rabje is zojuist dus bezorgd op m'n werk !!

Grtz,
Dennis

- Hoihoihoihoihoi... -
 
RE: JIPPIEEEEEEEEEEEEEE !!!

Na al die ellende en ergernis toch echt een felicitatie waard!
Vanavond lekker buiten slapen ;-)??

Marla
 
Kathmandu... grrr dus??

Dennis,

Dus eigenlijk als ik het goed begrijp zou de titel van dit onderwerp niet 'Rab... grrr.' moeten zijn, want die hebben dan nog snel werk geleverd.

Ik schrijf dat even speciaal, omdat ik in de afgelopen maanden wel vaker tegen dit soort dingen aan gelopen ben: mensen zijn ontevreden over de service van merk x of y en dan blijkt dat het product door de winkel of veel te laat of in een enkel geval zelfs helemaal niet(!!!) aangeboden werd aan de importeur om te bepalen of het garantie of reparatie betrof.

Jammer eigenlijk, want het is dan zo'n merk dat een deuk oploopt voor wat betreft imago, terwijl de winkels zich vaak iets makkelijker zou op moeten/kunnen stellen met betrekking tot garantie of reparatie.

Moet er overigens wel direct bij zeggen dat dat bij sommige merken ook weer lastig is, want niet alle merken/importeurs hebben een even doorzichtige procedure volgens mij.

Raymond
 
RE: Kathmandu... grrr dus??

Hoi Raymond,

Je hebt volkomen gelijk. In de algehele feestvreugde in huize Waterman-Sierra even vergeten dit op te merken hier. Wil ik meteen ook even opmerken dat de importeur zeer snel was met het beantwoorden van mijn e-mail, namelijk meteen de volgende ochtend vroeg. Dat zie ik helaas ook wel eens anders...

Op zich blijf ik er bij dat Kathmandu naar mij toe netjes en adequaat communiceerde, maar ze hadden alleen even verzuimd te vertellen dat ze de slaapzak 3 weken hadden laten liggen in de winkel. Da's jammer...
Laten we het houden op een ongelukkige combinatie van kerstdrukte bij Kathmandu, feestdagensluiting bij Rab en slecht weer in de UK...

Groetz,
Dennis
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan