S
survil eddo
Guest
:7 :7 :9
Ongelovelijk deze site!
Ik ben niet zo`n comput. freak en de laatste tijd doe ik wat in survivalopleidingen . Maar deze site was voor mij totaal onbekend. tot nu toe, gelukkig. Ongelooflijk wat een input!:9 :9 :9 :9 en wat een ervaring. Hiermee kan Rambo echt wel de pot op!
Ik heb een serie aan vragen aan een hoop van jullie maar ik zal eerst maar even de site in me opnemen,hoe ik te werk moet gaan.
Maar om te beginnen toch een vraag; Ik zoek al een tijd een redelijke lichte en warme slaapzak die niet het onderste van mijn beurs laat zien.
Ik denk aan een militaire zak (incl. goretexhoes/tentje,boogje), echter niet de M90 die is veel te groot en te zwaar. Is er iemand die met mij kan en wil meedenken? zou ik geweldig vinden.
Met vriendelijke en sportieve groet, Eddy
Ik ben niet zo`n comput. freak en de laatste tijd doe ik wat in survivalopleidingen . Maar deze site was voor mij totaal onbekend. tot nu toe, gelukkig. Ongelooflijk wat een input!:9 :9 :9 :9 en wat een ervaring. Hiermee kan Rambo echt wel de pot op!
Ik heb een serie aan vragen aan een hoop van jullie maar ik zal eerst maar even de site in me opnemen,hoe ik te werk moet gaan.
Maar om te beginnen toch een vraag; Ik zoek al een tijd een redelijke lichte en warme slaapzak die niet het onderste van mijn beurs laat zien.
Ik denk aan een militaire zak (incl. goretexhoes/tentje,boogje), echter niet de M90 die is veel te groot en te zwaar. Is er iemand die met mij kan en wil meedenken? zou ik geweldig vinden.
Met vriendelijke en sportieve groet, Eddy