D
dimitri
Guest
Hallo
Ik zoek op korte termijn mensen of iemand die met mij augustus (iets korter dan een maandje) naar of Peru (Cordillera Blanca-evt de Macchu Picco daarbij) of Chili (omgeving Santiago en dan misschien bij Argentinie de grens over in de regio van de cerro aconcagua) willen wandelen. Ik ben niet super ervaren heb wel trekking gedaan in nepal en gr 20. Mijn spaans is niet al te best, dus iemand die een beetje spaans beheerst zou heel erg aangenaam zijn....
Over mezelf: ben een makkelijke jongen van 33 jaar woonachtig in het oosten des lands.
Ik hoor graag!!!
groetjes
dimitri
Ik zoek op korte termijn mensen of iemand die met mij augustus (iets korter dan een maandje) naar of Peru (Cordillera Blanca-evt de Macchu Picco daarbij) of Chili (omgeving Santiago en dan misschien bij Argentinie de grens over in de regio van de cerro aconcagua) willen wandelen. Ik ben niet super ervaren heb wel trekking gedaan in nepal en gr 20. Mijn spaans is niet al te best, dus iemand die een beetje spaans beheerst zou heel erg aangenaam zijn....
Over mezelf: ben een makkelijke jongen van 33 jaar woonachtig in het oosten des lands.
Ik hoor graag!!!
groetjes
dimitri