Hi allemaal!
De afgelopen jaren heb ik de nodige keren posts langs zien komen over het merk Tarptent - waaronder de Scarp 1 die ik zelf heb en waar ik erg tevreden over ben. Ik heb dan ook al vaak mijn positieve ervaringen gedeeld. Daarom leek het mij leuk om ook mijn review te delen! Ik heb op mijn blog een review geschreven over de Scarp 1.
De belangrijkste bevindingen zijn wat mij betreft:
https://www.starthiking.nl/review-tarptent-scarp-1/
De afgelopen jaren heb ik de nodige keren posts langs zien komen over het merk Tarptent - waaronder de Scarp 1 die ik zelf heb en waar ik erg tevreden over ben. Ik heb dan ook al vaak mijn positieve ervaringen gedeeld. Daarom leek het mij leuk om ook mijn review te delen! Ik heb op mijn blog een review geschreven over de Scarp 1.
De belangrijkste bevindingen zijn wat mij betreft:
- Stevig en bestand tegen flinke wind (zeker met stormstokken)
- Aanpasbaar door de mogelijkheid een solid, mesh of geen binnentent te gebruiken
- Ruim - vooral door de PitchLoc voetjes is de binnenruimte volledig bruikbaar
- Erg makkelijk op te zetten, waarbij je de binnentent gelijk met de buitentent opzet (handig in de regen!)
- Prima ventilatie
- Licht - maar er zijn zeker lichtere alternatieven, zeker als 3-seizoenen voldoet
- Importeren uit de VS is onhandig
https://www.starthiking.nl/review-tarptent-scarp-1/