Vandaag een geul tegen gekomen op het strand. Omdat we geen zin hadden om om te lopen even natte voeten gehaald. Na ze goed schoon gemaakt te hebben vanwege het zout zijn ze weer zeiknat. Dus nu de vraag:
Hoe drogen jullie je schoenen?
-Is dit bij de kachel?
-Met bijvoorbeeld kranten erin?
-Of op een manier die ik niet verzinnen kan?
Hoe drogen jullie je schoenen?
-Is dit bij de kachel?
-Met bijvoorbeeld kranten erin?
-Of op een manier die ik niet verzinnen kan?