S
Servicebever
Guest
Beste Hiking Site lezers,
Niemand is ongevoelig voor kritiek en wij als Bever Zwerfsport zeker niet, want klanten en het liefst tevreden klanten zijn voor ons van levensbelang. Juist om onze klanten de gelegenheid te bieden hun problemen en opmerkingen bij ons kwijt te kunnen (die ze liever niet persoonlijk in de winkel willen
uiten) hebben wij 2 e-mail adressen in het leven geroepen te weten:
service@bever.nl
voor het melden van problemen met betrekking tot de service en retouren afhandeling
Info@bever.nl
Voor algemene vragen en opmerkingen
Juist door het bestaan van deze e-mail adressen steekt het ons te moeten lezen dat er klanten zijn, die zonder gebruik te maken van deze service, zich negatief over Bever Zwerfsport uitlaten zonder ons eerst de mogelijkheid te bieden voor een oplossing te zorgen. Ook niet netjes is dat bij het melden van problemen met Bever Zwerfsport, er ronduit op de man wordt gespeeld in plaats van Bever Zwerfsport als bedrijf.
Met 23 filialen in het land zullen wij verhoudingsgewijs meer kritiek en hopelijk ook lovende berichten genereren. Dit is niet meer dan normaal, maar laat de kritiek wel fair zijn. Mochten wij de bij ons gemelde problemen niet juist opgelost hebben dan is het ook normaal dat het forum hiervoor een uitlaatklep biedt en hebben wij deze kritiek ook verdiend.
De Servicebever
Niemand is ongevoelig voor kritiek en wij als Bever Zwerfsport zeker niet, want klanten en het liefst tevreden klanten zijn voor ons van levensbelang. Juist om onze klanten de gelegenheid te bieden hun problemen en opmerkingen bij ons kwijt te kunnen (die ze liever niet persoonlijk in de winkel willen
uiten) hebben wij 2 e-mail adressen in het leven geroepen te weten:
service@bever.nl
voor het melden van problemen met betrekking tot de service en retouren afhandeling
Info@bever.nl
Voor algemene vragen en opmerkingen
Juist door het bestaan van deze e-mail adressen steekt het ons te moeten lezen dat er klanten zijn, die zonder gebruik te maken van deze service, zich negatief over Bever Zwerfsport uitlaten zonder ons eerst de mogelijkheid te bieden voor een oplossing te zorgen. Ook niet netjes is dat bij het melden van problemen met Bever Zwerfsport, er ronduit op de man wordt gespeeld in plaats van Bever Zwerfsport als bedrijf.
Met 23 filialen in het land zullen wij verhoudingsgewijs meer kritiek en hopelijk ook lovende berichten genereren. Dit is niet meer dan normaal, maar laat de kritiek wel fair zijn. Mochten wij de bij ons gemelde problemen niet juist opgelost hebben dan is het ook normaal dat het forum hiervoor een uitlaatklep biedt en hebben wij deze kritiek ook verdiend.
De Servicebever