Service Zwerfkei


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Wederom hebben wij dit weekend ons mogen verbazen over de fantastische service van de Zwerfkei en niet voor de eerste keer en nu mag t wel eens gezegd worden vind ik!
Carl zijn lakenzak van Birdland was te krap gestikt en vervolgens hing ie dus aan twee stiksels nog maar aan elkaar... Hij had um in januari voor zijn verjaardag gehad en t ding was dus nog geen jaar oud. De bon had ik niet meer, maar dat was allemaal geen probleem, gewoon langskomen vertelden ze mij. Zonder ook maar wat dan ook aan problemen ofzo kreeg Carl een nieuwe lakenzak en ze zouden zelf wel met Birdland gaan bakkeleien....
Vervolgens hebben we de eerste verkoper gevonden die ons nu eens de waarheid over de vangstoot van een klimtouw vertelde zonder een verkooppraatje te houden. Hij raadde ons zelfs aan een bepaald touw bij de Bever te gaan halen!
En dit is alleen nog maar van afgelopen weekend, onze ervaringen met de Zwerfkei zijn echt alleen maar positief!
Voor ons is t zo klaar als een klontje: Zwerfkei rules!!!!!!

Groetjes
Petra

:)
 
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Service Bever sport

Ik moet zeggen dat de service bij bever sport steeds slechter wordt. Onderdelen die stuk zijn ben ik maanden kwijt en vervolgens komen ze met er kan niks aan gedaan worden en wordt ik maar weer naar me moer gestuurt. En service bij verkoop van spullen is helemaal ver te zoeken, en dan spreek ik met name over de vestiging in Amsterdam. Daar moeten ze eens mensen neer zetten die verstand hebben van zaken, en niet van die net afgestudeerde kakkers die nog nooit verder geweest zijn dan hun studiefinancieering toeliet....bij deze!!!!!!!!!!!

De mazzel....Patrik
 
.....touw staat overigens na een maand nogsteeds inbestelling, en t hoefde alleen maar van de ene naar de andere beverburcht!.......(bever)

.....onze ter reparatie aangeboden tent is inmiddels 3x zoek geweest.......(bever)

.....de touwzak die binnen een week aanwezig zou zijn hebben we ook nog niks van gehoord na 2 weken......(bever)

nogmaals: Zwerkei rules!!!!!!!!!



Petra
 
Dan denk ik dat het eens tijd wordt dat de mensen van Bever Enschede het land eens gaan doorkruisen. Hier werken mensen die je wel fatsoenlijk kunnen helpen. Uiteraard geldt dat niet voor iedereen! maar er zijn er wel altijd een aantal die je kunnen goed kunnen helpen.
 
Ik zou niet zo snel bever zelf de schuld geven, meestal als het om een lange levertijd of bestelling gaat ligt het aan de dealer waar ze het bestellen. Advies is wat anders, maar levering ligt al gauw aan de dealer.
 
RE: Service Bever

Dat ben ik niet met je eens. Als klant is het niet ´mijn probleem´ waar het aan ligt. Als winkel dien je goede afspraken te maken met je leveranciers. Hoog tijd dat met name Bever daar eens meer op gaat toezien. Kwaliteit van de service en dienstverlening is bij Bever ver te zoeken, dat in tegenstelling tot de gevoerde kwaliteits-producten.

gr. Marike
 
RE: Service Bever

>Kwaliteit van de service en dienstverlening is bij Bever ver te zoeken<
Als je al met zo'n instelling een willekeurige Beverburcht binnenloopt, durf ik te wedden dat je hoe dan ook toch weer met hetzelfde oordeel uitkomt. Ik ben nog nooit teleurgesteld in Bever en ik vaak veeleisende verzoeken. Als je een verkoper aanspreekt met in je achterhoofd het idee dat het toch weer niks wordt, ligt het probleem niet bij Bever.
 
Hoewel ik Zwerfkei een erg goede zaak vind had ik vorig jaar op de Op Pad beurs wel een merkwaardige ervaring.
Ik zag namelijk in hun stand dat ze fietscomputers met hoogtemeters van Cyclo verkopen en wilde wat info. Voornamelijk hoe ze de hoogte meten; Cyclo had vroeger een fietcompu die werkte met een hellingshoekmeter (buisje met kwikbolletje) waarbij de hoogte werd "gemeten" via de hellingshoek en de afgelegde afstand. Tegenwoordig hebben de meeste merken gewoon een drukmeter.
Hoe dan ook, ik vroeg dus welk van de 2 systemen tegenwoordig gehanteerd wordt door Cyclo in hun fietscomputers en kreeg als antwoord "dat weet ik niet hoor, ik verkoop ze alleen maar".
Auw...

Groetz,
Dennis
 
och, dat is tenminste wel een eerlijk antwoord !

liever dat een verkoper eerlijk zegt dat hij het niet weet dan dat je een of ander <piep>verhaal krijgt wat niet klopt.

toch ? :)
 
Absoluut, maar ik heb nog liever als antwoord dat hij het op gaat zoeken, of dat hij een collega gaat zoeken die het wel weet of desnoods dat ik beter een keertje kan langskomen als het rustig is. Nou stond ik nog steeds zonder info en 's mans antwoord nodigde niet uit tot een ritje Woerden v.v. (hoewel dat best een lekker fietstochtje is vanuit Rotjeknor ;-)).
Uiteindelijk heb ik later het apparaat bij een ander gekocht die mij het antwoord wel kon geven. Toch een gemiste kans van Zwerfkei.
't Zal de beurs-drukte-stress wel zijn geweest....
 
Ik ben het helemaal met Marieke eens. Bedoel, ik vind het niet erg als iets wat langer gaat duren (of dat nu aan de winkel of de leverancier ligt), maar de verkoper moet gewoon eerlijk zeggen waar t op staat!
Bij de Zwerfkei hebben wij al regelmatig het een en ander laten repareren/vervangen en elke keer weer is het exact op die tijd klaar dat ze zeiden dat het zou zijn. Ok , dat kan dus 6 weken zijn als je na het hoogseizoen je slaapzakkie laat reinigen, niet leuk, wel eerlijk en t ding is dan ook na 6 weken echt terug.
Bij de Bever is alles zowat standaard 1-2 weken wat ze zeggen en 't is (bij ons in ieder geval) ook zowat standaard dat die levertijd toch varieert tussen de 6 weken en een driekwartjaar!!!!!!
Ik kan het heel erg op prijs stellen als er gewoon open kaart wordt gespeeld. Ook door de verkoper die iets niet weet. Onze ervaring bij de Zwerfkei is dat er dan iemand bij wordt geroepen die er wel wat vanaf weet en dan kun je rekenen op een goede, duidelijk uitleg, zelfs op zaterdag als t druk is (hoewel je dan iets langer moet wachten ;) ) Jammer dat dit op de beurs zo bot werd gezegd Dennis, kan me jou reactie goed voorstellen.

Qua instelling gaan wij iedere keer positief de Bever in (die is tenslotte dichterbij dan de Zwerfkei voor ons), maar 9 van de 10 keer komen we er weer met een rotgevoel uit...........
Alleen die dingen waarvan we direct weten wat we willen hebben halen we dus daar..............

Groetjes
Petra
 
Stuur een mailtje.

[laatste wijziging op 11-02-03 om 22:31][laatste wijziging op 11-02-03 om 22:31 ]Mensen.

Waarom sturen jullie dan geen mailtje naar Bever.
In een vorige topic kwamen ze met een mailadres aanzetten voor dergelijke klachten.
Als je dan iets wilt veranderen moet je daar beginnen lijkt me.
Ik heb het adres even voor je opgezocht.

mailto:service@bever.nl

C.M.
D'Oude Vos.

(Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Ik raak zo van streek).
 
RE: Stuur een mailtje.

't was maar even een vergelijking om duidelijk te maken waarom wij zo tevreden zijn over de Zwerfkei (nope, we hebben geen aandelen :) ).

Dat e-mailadres was al bekend, is al gebruikt, etc.....

Groetjes
Petra
 
RE: Stuur een mailtje.

Ik denk dat ik binnekort maar eens langsga bij Zwerfkei, moet toch naar Woerden voor de NKBV, en dan kan een bezoekje aan Zwerfkei geen kwaad dacht ik zo:).

Greetz
 
[laatste wijziging op 22-03-03 om 09:42]Hoewel van minder grote orde, wil ik toch op even melding maken van een zeer klantvriendelijke houding van de Zwerfkei.

Gisteren (21/03/03) behoorlijk ingekocht tijdens de spectaculaire uitverkoop bij deze prima winkel. Bij de kassa aangekomen bleken onze pinpassen niet echt leker te werken (...het maximaal te pinnen saldo was de boosdoender... ;-) ).
Ons merk creditcard was niet degene die ze accepteerden, dus werd er wat gestoeid met splitsen van bedrag over diverse pinpassen, maar dit liep allemaal op niks uit.
Uiteindelijk mochten we toch de creditcard gebruiken. De (redelijke) meerkosten die de Zwerfkei hieraan heeft wilde ze niet op ons verhalen, en ook een voorstel van ons om deze kosten dan te splitsen of helemaal betalen was niet aan de orde.
Bijzonder netjes en vriendelijk.... ik kan niet anders zeggen.

PS... Wie nog wat spullen en kleding zoekt... de uitverkoop loop tot en met zondag 23 maart. Voor de clientcard houders extra kortingen met de bonnen uit het Zwerfblad (tot wel 25 procent extra)!!!
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):


banner 468x60
Bovenaan