Slechte service Camping Gaz


Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mijn recente trip naar de Pyreneen nog even snel een wisseltank voor mijn paella brandertje gehaald zodat we met een lekkere grote pan voor de groep konden koken.
Na het eerste gebruik bleek het kogelventiel te blijven lekken, en de fles was dan ook snel leeg. Ik ben hiermee teruggegaan naar de dealer met mijn verhaal en kreeg keurig netjes een nieuwe, volle tank. NA betaling van de normale prijs van 8 euro nog wat.
Ben er niet tegen in gegaan, maar op deze manier wordt het risico wel bij de klant gelegd en niet bij de producent.
UIteraard zien ze me bij het bewuste wisselstation (Stoop camping & Outdoor te Bergen op Zoom) niet meer terug.

Ben benieuwd of dit soort slechte service standaard is bij camping gaz...

Rob



.
.
In nature there are neither rewards nor punishments-
There are consequences

R.G.Ingersall 1833-1899

Rob Plas
http://www.twenot.nl
 
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Het staartje

Ik heb een email gestuurd naar de importeur van Camping Gaz en kreeg na 2 dagen netjes bericht met excuses en dat de gang van zaken zeker niet normaal is.
Ik kan nu alsnog mijn geld terugkrijgen bij de dealer, die intussen verzocht is de bewuste fles voor een onderzoekje aan te bieden.
Toch weer erg netjes
Rob

.
.
In nature there are neither rewards nor punishments-
There are consequences

R.G.Ingersall 1833-1899

Rob Plas
http://www.twenot.nl
 
RE: Het staartje

Ha Rob,

Wat ik eigenlijk wel grappig vind is dat niemand reageerde op jouw oorspronkelijke bericht. Wat ik me nou afvraag is of dat komt omdat Camping Gaz spullen praktisch nooit kapot gaan en dus niemand ervaring heeft met de service.
Dus bij deze een soort vervolg vraag; hoevaak gaan camping gaz branders eigenlijk kapot? Bij mij is het nog nooit gebeurd....

Overigens, inderdaad wel netjes dat het alsnog afgehandeld is. Dat bewijst maar weer dat slechte service niet altijd aan de fabrikant ligt maar soms gewoon aan de dealer...

Groetz,
Dennis
 
RE: Het staartje

Vandaag netjes mijn geld teruggekregen bij de dealer, EN vanmorgen ook nog een mailtje met veel CC's van Shell Nederland die de boel distribueert: Veel dank voor de info, een mailing naar alle detailhandelaren over de te volgen procedure in dit soort gevallen en de belofte een kadootje te sturen als tegemoetkoming in het ongemak......
En ik wilde alleen maar mijn €8,45 terug...:(

Rob
Die zijn vertrouwen in de service van Camping Gaz flink heeft zien groeien de laatste tijd.



.
.
In nature there are neither rewards nor punishments-
There are consequences

R.G.Ingersall 1833-1899

Rob Plas
http://www.twenot.nl
 
RE: Het staartje

Indrukwekkende reactie van een fabrikant dus, kunnen een hele hoop fabrikanten nog wat van leren.

-paella branderTJE ???? ... nou ja .. -tje ... ;)-
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan