R
Ronald
Guest
Welke avontuurlijke 30-50-er (m/v) voelt deze zomer voor een meerdaagse trektocht door de Pyreneeën? Mooi en ruig. Wil zelf gaan kijken.. Enthousiasme en conditie natuurlijk noodzakelijk.
Ik ben benieuwd!
deronder@hotmail.com
Ik ben benieuwd!
deronder@hotmail.com